دوشنبه‌ها در پراگ

دوشنبه یکی از ۷ روزِ تعریف شده نیست، دوشنبه رنج و ملال من است.

دوشنبه‌ها در پراگ

دوشنبه یکی از ۷ روزِ تعریف شده نیست، دوشنبه رنج و ملال من است.

ساغر باش؛ برسان خود را به وِی، به سلامی پر از مِی، و بمان.

اعتراف‌گونه‌های یهویی.

شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۱ ب.ظ

خر من‌م٬ من خرم. خر من‌م٬ من خرم. خر من‌م٬ من خرم. خر من‌م٬ من خرم. خر من‌م٬ من خرم. خر من‌م٬ من خرم. خر من‌م٬ من خرم. خر من‌م٬ من خرم. خر من‌م٬ من خرم. خر من‌م٬ من خرم. خر من‌م٬ من خرم. خر من‌م٬ من خرم. خر من‌م٬ من خرم. خر من‌م٬ من خرم. خر من‌م٬ من خرم. خر من‌م٬ من خرم. خر من‌م٬ من خرم. خر من‌م٬ من خرم. خر من‌م٬ من خرم. خر من‌م٬ من خرم. خر من‌م٬ من خرم. خر من‌م٬ من خرم. خر من‌م٬ من خرم. خر من‌م٬ من خرم... که تکلیف رو می‌ذارم واسه پنجاه دقیقه مونده به ددلاین:/ خر من‌م٬ من خرم. خر من‌م٬ من خرم. خر من‌م٬ من خرم. خر من‌م٬ من خرم.

  • ۹۴/۰۷/۱۸

نظرات (۲)

:))))))))))
باشد که رستگار شویم!!
پاسخ:
تا سه‌شنبه فرصت یه تکلیف دیگه‌ست؛ ببینم آدم می‌شم یا نه:))
تأثیرات تابستون بعد کنکور ه. حل می‌شه به‌نظرم. :-"
+ من پارسال که کنکوری بودم مثلاً، یک و نیم دوی صبح شروع می‌کردم به خوندن مثلاً دینی نهایی، شش و پنجاه‌وپنج تموم می‌شد، هفت می‌پوشیدم برم امتحان. :-"" خدا امسالم رو به‌خیر بگذرونه...
پاسخ:
بنده سال دیپلم هم با همین وضع امتحان دادم:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی