دوشنبه‌ها در پراگ

دوشنبه یکی از ۷ روزِ تعریف شده نیست، دوشنبه رنج و ملال من است.

دوشنبه‌ها در پراگ

دوشنبه یکی از ۷ روزِ تعریف شده نیست، دوشنبه رنج و ملال من است.

ساغر باش؛ برسان خود را به وِی، به سلامی پر از مِی، و بمان.

اعدام تدریجی «خود» در ملاء عوام.

شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۴۸ ب.ظ

 یه روز هم میام به همه‌تون می‌گم راز رضایت از زیستن رو. راز خوش‌حال بودن بدون ایجاد یا تقبل مسئولیت. یه روز با موهای خاکستری و چشم‌های گودافتاده-مثل چشمای قشنگ هایده-٬ میام می‌شینم پیش روی کلی آدم بی‌قرار و واسه‌شون افشا می‌کنم راز سادگی رو. اون مسئله‌ای که فکر می‌کنم هیچ‌وقت واسه یه دختر حل نمی‌شه رو تیتر می‌کنم٬ و با حوصله‌ی تمام واسه‌ی همه توضیح می‌دم که چرا باید انقدر بهش فکر کنیم٬ و انقدر باهاش درگیر باشیم٬ و اینقدر خودخوری کنیم٬ و اینقدر دنبال معنی بگردیم. قدرت رو تعریف می‌کنم٬ و مثال می‌زنم که چه لذت کثیفی داره در جانب قدرت بودن. همه‌ رو به این نتیجه‌گیری سوق می‌دم که قدرت ندادن به کسی٬ درست به اندازه‌ی احترام گذاشتن بهش٬ وظیفه‌ی همه‌ی ماست. به کسی احساس قدرت ندیم٬ نه به این خاطر که ما رو تهدید می‌کنه؛ بخاطر خودش و برای کمک به حفظ ضمیر پاک انسانی که از زمان تولد داره.



  • ۹۴/۰۷/۱۱

نظرات (۲)

مشکوک میزنی ابراهیمی/:)
پاسخ:
من یکی مثه همیشه‌م. :))
  • پری‌ناز ز.
  • ای‌بابا. ای‌بابا. چرا ان‌قد پستات دانش‌جو-طور ن؛ من تازگی‌ها هیچی نمی‌فهمم‌ ازشون.
    :-خنگ‌مادرزاد.
    پاسخ:
    سطح دغدغه‌هام زائل شده احتمالا:))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی