دوشنبه‌ها در پراگ

دوشنبه یکی از ۷ روزِ تعریف شده نیست، دوشنبه رنج و ملال من است.

دوشنبه‌ها در پراگ

دوشنبه یکی از ۷ روزِ تعریف شده نیست، دوشنبه رنج و ملال من است.

ساغر باش؛ برسان خود را به وِی، به سلامی پر از مِی، و بمان.

مجموعه خنده‌های هیستریک

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۱۳ ق.ظ

 بعد خوبی‌ش اینه که یک ساعت بین دوتا کلاس رو میام خوابگاه ریلکس می‌کنم باز برمی‌گردم دانشگا:))

 بعد من می‌دونم احتمالاً در فضای مجازی یک‌سری ازین دوستان رو می‌شناسم ولی در واقعیت قیافه‌ی همه جدیده:))

 صبح‌ هم دیر بیدار شی چای واست نمی‌مونه ظاهراً:))

 بوفه‌ی بغل دانشکده‌‌ریاضی هم همیشه شلوغ و صف‌ه؛ چای کلاً یُخدون:))

 به کلاس هم دیر برسی صندلی نخواهی داشت و باید صندلی استاد رو برداری بذاری توی راه بشینی:))

 سرفه‌ت هم بگیره انقدر باید انقدر سرفه کنی تا جون‌ت درآد چون استاد اصن واسش مهم نیست چته و مهم‌ترین قسمت درس رو در عرض همون پنج دقیقه می‌ده:))

 کتاب جزوه‌ هم باید خوشگل باشی تا سال‌بالایی‌ها بهت بدن در غیر این‌صورت باید چاره‌ی دیگه‌ای بیاندیشی:))

 آخر هفته‌م حال ندارم برم خونه ولی سه روزِ تمام بی‌کلاسم. چه وضشه!:))


  • ۹۴/۰۶/۲۹

نظرات (۴)

Welcome to the real world honey
It sucks
You're gonna love it
دیالوگ فرندز ه.
:)))
پاسخ:
چقدر برازنده‌ی این موقعیت‌ه واقعاً:))
قدر خوبی اول رو بدون :/
خیلی خوبی خوببه :/
(از اندرز های یک 11 تا 15 علاف)
پاسخ:
خوبی اول چیه؟:))
اون خوبی ای که اول همه گفتی: "بعد خوبی‌ش اینه که یک ساعت بین دوتا کلاس رو میام خوابگاه ریلکس می‌کنم باز برمی‌گردم دانشگا:))"
پاسخ:
آره واقن خوبه:))
حداکثر سه دقیقه فاصله داره در خوابگاه تا در دانشکده‌م:))
میارم جزوه‌هام رو برات آقا. :‌)) ؛؛)
پاسخ:
مرسی مرسی:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی