دوشنبه‌ها در پراگ

دوشنبه یکی از ۷ روزِ تعریف شده نیست، دوشنبه رنج و ملال من است.

دوشنبه‌ها در پراگ

دوشنبه یکی از ۷ روزِ تعریف شده نیست، دوشنبه رنج و ملال من است.

ساغر باش؛ برسان خود را به وِی، به سلامی پر از مِی، و بمان.

طبیب درد بی‌درمان کدامست؟

سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۰۲ ب.ظ
من پا شدم حمام رفتم و آماده شدم با این حالم-با حال نابه‌سامان‌م-٬ و اینا من رو نمی‌برن کلاس ویولن. وا مصیبتا! وا حزنا! من دردمُ به کی بگم؟
 پیام هم احتمالاً تخصص قبول شده و مطب نمی‌ره دیگه. آخر تابستون شده؛ همه می‌رن. چرا همه رفته‌بودناشونُ می‌ذارن واسه پاییز؟ چرا پاییز هیچکی برنمی‌گرده؟

 پ.ن۰. پیام سه‌سال هست که امتحان تخصص نمی‌ده اما به مطالعات خودش ادامه می‌ده.
 پ.ن۱. پیام در کمال تعجب من و بابا یادش بود که من کنکوری‌ بودم و نتیجه رو ازم پرسید؛ توصیه کرد هرچه سریع‌تر واکسن آنفولانزا بزنم چون خوابگاه جای خطرناکی‌ه.
 
  • ۹۴/۰۶/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی