دوشنبه‌ها در پراگ

دوشنبه یکی از ۷ روزِ تعریف شده نیست، دوشنبه رنج و ملال من است.

دوشنبه‌ها در پراگ

دوشنبه یکی از ۷ روزِ تعریف شده نیست، دوشنبه رنج و ملال من است.

ساغر باش؛ برسان خود را به وِی، به سلامی پر از مِی، و بمان.

دردت به جانِ ما شد؛ روح و روانِ ما شد.

دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۳۳ ب.ظ

 تئوری موسیقی پرویزمنصوری رو امروز خریدم. گریت‌گتسبی رو هم که نخونده نگه داشتم؛ بدان امید که تُنگ حوصله سرریز مباد.

 دوست ندارم پنجشنبه بشه. 

پ.ن. سرما خوردم توی این اوضاع. انگار توی سرم عاروسی‌ه. چارشنبه و پنج‌شنبه هم عاروسی‌ه. من نمی‌خوام زود از عاروسی برم. عاروسی استاندارد باید تا ۲ نصف شب طول بکشه. وگرنه عاروسی نیست دیگه؛ عروسی‌ه. چرا همه عاروسی‌اشونُ می‌ذارن واسه آخر تابستون؟ همدم پیدا می‌کنن واسه رویارویی با پاییز؟ تابستون همدم نمی‌خوان؟ انصافانه‌ست؟
تب با ادالت‌کلد قطع نمی‌شه؟ ینی فقط استامینوفن؟ انصافانه‌ست؟

  • ۹۴/۰۶/۲۳

نظرات (۳)

تئوری‌ منصوری رو نمی‌خریدی بابا. :دی من پارسال پوزده‌تومن داده‌م؛ هیچی‌شم نخونده‌م. :دی اگه ویالون می‌زنی؛ تئوری غربی بخونی؛ به‌تره. شیرین‌تر و بانظم‌تر هم هست حتّا. منصوری بیش‌تر سنّتی ه. :دی
پاسخ:
چاپ ۹۳ رو نوزده تومن خریدم:/
استادم فرموده‌‌ن منصوری.
نه انصافانه نیست!!!!!!!!!
پاسخ:
میدونم.:-<
نگار، سردردِ خالیِ بدونِ سارماخوردگی خرتره. :< بیا قبول کن. :<
پاسخ:
بالا بری٬ پایین بیای٬ قبول نمی‌کنم:))
سال کنکور ماهی دو بار دو تا سه روز سردرد لاینقطع می‌گرفتم:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی