دوشنبه‌ها در پراگ

دوشنبه یکی از ۷ روزِ تعریف شده نیست، دوشنبه رنج و ملال من است.

دوشنبه‌ها در پراگ

دوشنبه یکی از ۷ روزِ تعریف شده نیست، دوشنبه رنج و ملال من است.

ساغر باش؛ برسان خود را به وِی، به سلامی پر از مِی، و بمان.

خاکسترم رو بُرد.

سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۰۲ ب.ظ

 یه‌بار به میم گفتم «می‌دونستی اختاپوس سه‌تا قلب داره؟» شروع کرد به شرح و تفصیل که نه عزیزم٬ یه قلب بیشتر نداره که همون یه‌دونه قلب سه‌تا حفره داره و... 

 نفهمید که فقط می‌خواستم سر صحبت رو باز کنم. وگرنه٬ گوربابای اختاپوس و قلب‌ سوراخ سوراخ‌ش٬ اصن واسه همینه کسی دوس‌ش نداره.


  • ۹۴/۰۶/۰۳

نظرات (۳)

:)) حالا مگه قلب ما سوراخ سوراخ نیست جمشید؟
پاسخ:
آدم تا آدم فرق می‌کنه؛  مال بعضیا دوتا داره٬ بعضیا یکی٬ بعضیام هیچی.
هعى...
  • ایزابلا ایزابلایی
  • من یه دونه کامنت برا این پست نوشته بودم رسید بهت نگار؟
    پاسخ:
    نه٬ ظاهراً نرسیده
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی