دوشنبه‌ها در پراگ

دوشنبه یکی از ۷ روزِ تعریف شده نیست، دوشنبه رنج و ملال من است.

دوشنبه‌ها در پراگ

دوشنبه یکی از ۷ روزِ تعریف شده نیست، دوشنبه رنج و ملال من است.

ساغر باش؛ برسان خود را به وِی، به سلامی پر از مِی، و بمان.

مبهمه با مبهم‌ه؟

پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۳۵ ب.ظ

 خیلی وضع نابه‌سامانی‌ه. این‌طوری که نمی‌شه. رسماً بودنمون نمی‌ارزه با این کیفیت. من فکر می‌کنم حتی مشکلم با خریدن کیندل و گوشی و هدفون و دوربین و اسکیت‌بورد هم حل نمی‌شه. بچه بودیم چطوری سر می‌کردیم سه ماه تابستون تو خونه؟ دوست و رفیق درست حسابی‌م نداشتیم تازه٬ یکی دوتا دختر همسایه که در همه‌ی موارد از من کوچیک‌تر بودن. البته مریم س. هم‌سنم بود و دوستی‌مون هم خیلی محکم‌تر از دوستی دخترهم‌سایه‌ها بود. ما کِی اینقدر پوچ‌اندیش شدیم؟ انگار دیگه هیچکی حواسش بهم نیست. انگار ول شدم یه گوشه‌ی هامون و حتی نمی‌بینم کسی رو که در حال زندگی کردن باشه. می‌دونی؟ درست نیست.


×هامون گوشه نداره.

  • ۹۴/۰۴/۱۱

نظرات (۱)

  • نوشین میم
  • ناتوردشت خوندی نگار؟
    پاسخ:
    آره سه چهار سال پیش..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی