دوشنبه‌ها در پراگ

دوشنبه یکی از ۷ روزِ تعریف شده نیست، دوشنبه رنج و ملال من است.

دوشنبه‌ها در پراگ

دوشنبه یکی از ۷ روزِ تعریف شده نیست، دوشنبه رنج و ملال من است.

ساغر باش؛ برسان خود را به وِی، به سلامی پر از مِی، و بمان.

 خب با تماشای همچین اتّحاد و نبردی من فهمیدم که انگیزه‌ی زندگی چیزی بیشتر از پول‌های کلان می‌تونه باشه. این که چندین میلیون نفر امیدشون بهت باشه کم نیست؛ شوخی نیست؛ «انگیزه‌»ست.

 نتیجه‌ای که من گرفتم؛ میشه همزمان با خوش‌تیپ و خوشگل و جنتل بودن٬ از لحاظ مهارتی و فنی هم شاخ بود.
 و نتیجه‌ی دیگه این که حتی اگه قهرمان جهان باشی و نود دقیقه نتونی گل بزنی٬ دقیقه‌ی نود و یکم رو غنیمت بدون. میتونه گل شه.

 یک نتیجه‌ی کلّی اینکه٬ «انگیزه» می‌تونه یه تیم ضعیف رو متحد و قوی کنه. من می‌دونم ما نمی‌تونیم و فلان رو هم باید گذاشت کنار. همچنین؛
 
I'm training hard for Iran-Argentina match and I will use all of my energy to confront with Irans defend players.
 تک گل مسی جواب اون حمله‌ی هم‌وطنان بی‌فرهنگ‌ به پیج‌ش بود و هرکس دیگه‌ای این گل رو می‌زد ناراحت‌کننده بود.
 بهش میگن «انگیزه».

  • ۹۳/۰۳/۳۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی